Wie komt als vrijwilliger ons horeca team versterken?

Voor het ontvangst van groepen (vanaf 5 personen) zijn we op zoek naar horeca medewerkers die op oproepbasis beschikbaar zijn van maandag t/m zaterdag zowel binnen als buiten de openingstijden van het Nationaal Baggermuseum.

Deze groepen kunnen uit cursisten bestaan, maar bijvoorbeeld ook deelnemers aan een vergadering of een groep die naast bezoek aan het museum willen komen lunchen, high tea-en of borrelen. Samen met de gastvrouwen wordt voorafgaand aan een bezoek de voorbereidingen door gesproken, en tijdens het bezoek volgt dan de praktische uitvoering. We zijn op zoek naar mensen die onze groepen gastvrij willen ontvangen in het museum, van afwisseling houden en willen samenwerken met onze gastvrouwen en rondleiders.

Meer informatie Het Nationaal Baggermuseum is geopend van woensdag tot en met zaterdag van 13.30 uur tot 17.00 uur. Qua tijdsbestek, wel / niet aanwezig zijn op het museum, structureel werken of juist projectmatig; er is veel mogelijk bij ons. Lijkt het je wat? Wil je meer weten? Stuur een berichtje naar Elke Scheffers, conservator/beheerder van het Nationaal Baggermuseum, elkescheffers@baggermuseum.nl